سبد خرید خالی است

اهداف شرکت

همه ما می‌دانیم موفقیت در انجام یک فعالیت تجاری بخصوص در زمینه عرضه و فروش کالا به یک باره و بدون برنامه‌ریزی حاصل نمی‌شود و بر این باوریم که فرایند برنامه‌ریزی در حوزه فروش امری واجب و لازم برای حصول موفقیت کلی یک شرکت یا سازمان است و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد.

در وهله اول یک برنامه جامع و استراتژیک منطقی‌ترین رویکرد یک شرکت یا سازمان است که بایستی بر اساس داده‌های واقعی و قابل حصول و اطلاع از فرصت‌ها و تهدیدات مؤثر بر آن توسط اهل فن تدوین گردد و در ادامه برنامه‌ریزی جامع بازاریابی و فروش بعنوان دومین مرحله از اجرای آن انجام پذیرد. حال بر مبنای این برنامه تدوین شده برخی از بازار هدف و نیاز مصرف کننده مشخص شده که در راستای ماموریت و اهداف شرکت می‌باشد. متولیان امر فروش با ارائه برنامه‌های اجرایی فروش و در قالب برنامه تدوین شده، راهکارهای حصول موفقیت شرکت در این راه را مشخص می‌کنند.

ما نیز اعتقاد داریم برای افزایش فروش و توسعه سهم از بازار بایستی به محدوده‌های جغرافیایی با نگاه دیگری ورود کرد و برای آن امور لازم و مناسبی را پیش‌بینی نمود.

ما از رویارویی با مشکلات نمی‌هراسیم. آنها را با تدبیر و اندیشه از سر راهمان کنار می‌گذاریم.

ما می‌دانیم اقدامات گتره‌ای و بی‌برنامه هیچگاه نتایج و دستاوردهای خوبی را برای شرکت به ارمغان نخواهد آورد پس برنامه‌ریزی فروش را سازماندهی خواهیم کرد و برای اجرای هر بخشی از برنامه با توجه به منابع و ظرفیت‌های موجود و البته چاشنی ریسک منطقی، پیشبرد آنها را تضمین خواهیم کرد.

هیچگاه کارهای کوچک را بی ارزش تلقی نخواهیم کرد و مراحل ساده را نیز ارزیابی میکنیم.

ما به یقین رسیده‌ایم که مشتریان هدف ما، به خودی خود شناسایی نخواهند شد و این وظیفه ماست که با رعایت حقوق کامل مشتری و شناخت کافی از انتظارات این جامعه هدف با آنان، با صداقت و صمیمیت روبرو شویم و به افکار و تقاضاهای آنان احترام بگذاریم.

خواستهها و توقعات حتی بی مورد مشتریان بعضاً دریچهای است به سوی موفقیت زود هنگام ما

ما بر اساس تجارب خود ایمان داریم که پایش و اندازه‌گیری نتایج حاصل از اجرای برنامه‌های شرکت بویژه در حوزه فروش توان ما را در راستای حرکت صحیح‌تر و مطلوب‌تر به سمت موفقیت تضمین خواهد کرد و در تدوین ساز و کارهای جدید بعنوان دستاورد رهنمون می‌سازد.

ما قدر و منزلت اطلاعات و داده‌های خود را می‌دانیم و با ثبت و نگهداری و استفاده صحیح، به آنها ادای احترام می‌کنیم.

ما به این واقعیت پی برده‌ایم که می‌توان با تحلیل اطلاعات و سوابق کارها و اطلاع از موفقیت‌ها و شکست‌ها، نقاط قوت شرکت را تقویت و نقاط ضعف را بهبود بخشید و از تکرار اشتباهات جلوگیری کرد.

چند برابر کردن موفقیتها هنر ماست چه دیگران باور کنند و چه به ما بخندند. این گذشت زمان و تاریخ است که آنها را راستی آزمایی خواهد نمود.

و در آخر اعلام می‌کنیم ما دست دوستی خود را بسوی رقبایمان دراز می‌کنیم و اگر ما را به جمع خود پذیرا باشند دست آنها را با اخلاص می‌فشاریم و با خود عهد می‌بندیم که هیچگاه به سمت نیرنگ و خیانت نزدیک نشویم و اگر هم ما را به جمع خودشان راه ندهند باز هم آرزوی موفقیت برای آنها سرلوحه هر شروع ما خواهد بود.

رقبای ما مشتریان ما خواهند بود.